dukan test

Nergiz Nergiz

dukan test

Dukan test sonuclarmi tekrar nasil gorebilirim.Bir de tekrar simdiki kilomla test neden yapamiyorum.
ozlemfurkan ozlemfurkan

Re: dukan test

Bende pek bilmiyorum. Test sonucunu öğrenmem çok zor olmuştu. Mail adresime link geldi ordan sonucu öğrendim

23 Mar 2019 Cmt 02:25 tarihinde Nergiz [via Dukan Diyeti Türkiye Forum] <[hidden email]> şunu yazdı:
Dukan test sonuclarmi tekrar nasil gorebilirim.Bir de tekrar simdiki kilomla test neden yapamiyorum.

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://dukan-diyeti-turkiye-forum.1116778.n5.nabble.com/dukan-test-tp159.html
Aboneliğinden çıkmak Dukan Diyeti Türkiye Forum, buraya tıklayın.
NAML