Re: HOŞGELDİNİZ

ali ali

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: HOŞGELDİNİZ

Merhabia teste göre 36 gün içerisinde 74.8 kiloya ulaşıp 3. evreye geçmem tavsiye edilmiş.Ancak ben 20. gündeyim 74.6 yım.Acaba yanlış birşeymi yaptım?Yoksa 3. evreye geçebilirmiyim?
Bİr diğer konu ben 72-73 kilo olmak istiyorken tavsiye 74.8 konu ile ilgili düşüncelerinizi alabilirmiyim.
    İlk kez diyet yapan biri olarak fikirlerimi söyliyeyim.Bu diyet sayesinde kendimi disiplinize ettim.
Şekerden ve yağdan ekmekden uzaklaşabildim.20 gün içerisinde 4 kilo verebilmek konusunda kesinlğikle iradem olamazdı.Aslında salatayı daha çok yeme ve gereksiz yağ alımını ,yada yağın olduğu herşeye dikkatimi çekmeyi başardı.Aldığım besinin bana ne getirip götüreceğini anlamaya başladım.
Teşekkürler
Selamlar
dukanturkiye dukanturkiye

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: HOŞGELDİNİZ

ali yazdı
[...]
Merhaba,
Test ortalama bir sure vermekle beraber bazı bunyeler daha hızlı yanıt verebiliyor.İdeal kiloya ulaştığınızda güçlendirmeye gecebilirsiniz.Guzlendirmeye gecmek istiyorsanız konuyla ilgili zayıflama alanınızdan mesaj gondermenizi rica ederiz ki uyelik detaylarınızı gorebilelim.
Dukan Diyeti Türkiye Ekibi
Tülay Çiğdem Tülay Çiğdem

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: HOŞGELDİNİZ

Merhaba ben basen bölgesinde fazlalığı olan biriyim. Ve kitaba göre 2\0 yapmak gerek . Bu durumda 5 gün diyet yok . Güçlendirme evresi bu uyguladığım seyire göre nasıl olur acaba
Yükleniyor...